Telefonische bereikbaarheid en reactietermijnen
Telefonische bereikbaarheid
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09.00 – 17.30 uur.
Als we niet bereikbaar zijn, word je doorverbonden met onze voicemail. Onze voicemail heeft geen keuzemenu. Als je een bericht hebt ingesproken, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.
Ons bellen gebeurt via het normale telefoontarief.
Calamiteiten:
In geval van calamiteiten zijn wij 24/7 bereikbaar. Als er tijdens een evenement iets zeer ernstigs gebeurt, bel dan Maarten of Brent:
Maarten:+31 (0) 6 55 377 660
Brent: +31 (0) 6 46 20 88 66
Reactietermijnen
-
Het beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen: binnen een week.
-
Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande: binnen een week.
-
Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen): zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.
-
Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen: zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.
-
Klachtenbehandeling: zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.

Het laatste nieuws

Zeker en vlot organiseren: de sleutel tot een succesvol event
Een succesvol event organiseren vraagt meer dan een goed plan. Natuurlijk wil je dat alles klopt: de locatie, het programma, de techniek. Maar mi...
Lees meer
Slim geregeld: de basis voor een goed beschermd festival
Een festival lijkt op het eerste zicht vooral een feest, maar achter de schermen komt er heel wat bij kijken. Zeker als je het veilig en professi...
Lees meer
Aansprakelijkheid bij zakelijke events: wat moet je regelen?
Organiseer je een congres, beurs, klantendag of bedrijfsfeest? Dan krijg je automatisch te maken met risico’s. Wat als een gast struikelt over ee...
Lees meer