Telefonische bereikbaarheid en reactietermijnen
Telefonische bereikbaarheid
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09.00 – 17.30 uur.
Als we niet bereikbaar zijn, word je doorverbonden met onze voicemail. Onze voicemail heeft geen keuzemenu. Als je een bericht hebt ingesproken, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.
Ons bellen gebeurt via het normale telefoontarief.
Calamiteiten:
In geval van calamiteiten zijn wij 24/7 bereikbaar. Als er tijdens een evenement iets zeer ernstigs gebeurt, bel dan Maarten of Brent:
Maarten:+31 (0) 6 55 377 660
Brent: +31 (0) 6 46 20 88 66
Reactietermijnen
-
Het beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen: binnen een week.
-
Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande: binnen een week.
-
Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen): zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.
-
Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen: zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.
-
Klachtenbehandeling: zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.

Het laatste nieuws

Een verzekering afsluiten voor je event? Zo werkt het
Een event organiseren brengt altijd bepaalde risico’s met zich mee. Denk aan schade, ongevallen, slecht weer of zelfs annulatie. Met een goede ev...
Lees meer
Goed voorbereid: zo organiseer je je event en verdeel je de verantwoordelijkheden
Een geslaagd event begint met duidelijke afspraken. Wie doet wat? Wat moet je allemaal regelen? En hoe zorg je ervoor dat alles op de dag zelf vl...
Lees meer
Duidelijkheid over kosten: zo werkt de evenementenverzekering (en wat je kunt verwachten)
Wat kost een evenementenverzekering? Het is een vraag die we vaak krijgen. Logisch ook — als je een event organiseert, wil je weten waar je aan t...
Lees meer