Telefonische bereikbaarheid en reactietermijnen
Telefonische bereikbaarheid
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09.00 – 17.30 uur.
Als we niet bereikbaar zijn, word je doorverbonden met onze voicemail. Onze voicemail heeft geen keuzemenu. Als je een bericht hebt ingesproken, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.
Ons bellen gebeurt via het normale telefoontarief.
Calamiteiten:
In geval van calamiteiten zijn wij 24/7 bereikbaar. Als er tijdens een evenement iets zeer ernstigs gebeurt, bel dan Maarten of Brent:
Maarten:+31 (0) 6 55 377 660
Brent: +31 (0) 6 46 20 88 66
Reactietermijnen
-
Het beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen: binnen een week.
-
Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande: binnen een week.
-
Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen): zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.
-
Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen: zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.
-
Klachtenbehandeling: zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen.

Het laatste nieuws

Veiligheidsplan voor je event – wat mag je niet vergeten
Tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) bruist Amsterdam van de events. Honderden feesten, showcases en netwerkmomenten trekken duizenden bezoekers v...
Lees meer
Checklist voor de organisatie van een evenement – stap voor stap
Een evenement organiseren? Dat betekent plannen, afstemmen en oog hebben voor honderd-en-een details. Van vergunningen en leveranciers tot veilig...
Lees meer
No Risk in de media: Breng de risico’s van je event in kaart
Als organisator wil je vooral bezig zijn met een sterk concept en een soepel verloop van je event. Maar de praktijk vraagt óók om aandacht voor c...
Lees meer