Klachtenprocedure
Als je een klacht hebt over de manier waarop wij het verzekeringscontract uitvoeren, dan kun je contact opnemen met de betrokken medewerker van No Risk. Komen jullie er samen niet uit, leg de klacht dan voor aan de directie van No Risk. Dit kan per e-mail (info@norisk.eu). De directie zal binnen 10 werkdagen reageren op de klacht.
Als je een particulier bent en niet beroepsmatig of uit naam van een bedrijf handelt en je bent niet tevreden over de behandeling van je klacht door onze directie, dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). De volledige klachten- en geschillenprocedure vind je terug deze website. Hier lees je wie een klacht kan indienen, binnen welke termijn dat kan en welke kosten daaraan zijn verbonden.
Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kun je je klacht voorleggen aan een bevoegde Nederlandse rechter bij het kanton in Rotterdam of Amsterdam.
Het laatste nieuws

Veiligheidsplan voor je event – wat mag je niet vergeten
Tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) bruist Amsterdam van de events. Honderden feesten, showcases en netwerkmomenten trekken duizenden bezoekers v...
Lees meer
Checklist voor de organisatie van een evenement – stap voor stap
Een evenement organiseren? Dat betekent plannen, afstemmen en oog hebben voor honderd-en-een details. Van vergunningen en leveranciers tot veilig...
Lees meer
No Risk in de media: Breng de risico’s van je event in kaart
Als organisator wil je vooral bezig zijn met een sterk concept en een soepel verloop van je event. Maar de praktijk vraagt óók om aandacht voor c...
Lees meer