Klachtenprocedure
Als je een klacht hebt over de manier waarop wij het verzekeringscontract uitvoeren, dan kun je contact opnemen met de betrokken medewerker van No Risk. Komen jullie er samen niet uit, leg de klacht dan voor aan de directie van No Risk. Dit kan per e-mail (info@norisk.eu). De directie zal binnen 10 werkdagen reageren op de klacht.
Als je een particulier bent en niet beroepsmatig of uit naam van een bedrijf handelt en je bent niet tevreden over de behandeling van je klacht door onze directie, dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). De volledige klachten- en geschillenprocedure vind je terug deze website. Hier lees je wie een klacht kan indienen, binnen welke termijn dat kan en welke kosten daaraan zijn verbonden.
Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kun je je klacht voorleggen aan een bevoegde Nederlandse rechter bij het kanton in Rotterdam of Amsterdam.
Het laatste nieuws

Zeker en vlot organiseren: de sleutel tot een succesvol event
Een succesvol event organiseren vraagt meer dan een goed plan. Natuurlijk wil je dat alles klopt: de locatie, het programma, de techniek. Maar mi...
Lees meer
Slim geregeld: de basis voor een goed beschermd festival
Een festival lijkt op het eerste zicht vooral een feest, maar achter de schermen komt er heel wat bij kijken. Zeker als je het veilig en professi...
Lees meer
Aansprakelijkheid bij zakelijke events: wat moet je regelen?
Organiseer je een congres, beurs, klantendag of bedrijfsfeest? Dan krijg je automatisch te maken met risico’s. Wat als een gast struikelt over ee...
Lees meer