Klachtenprocedure 

Als je een klacht hebt over de manier waarop wij het verzekeringscontract uitvoeren, dan kun je contact opnemen met de betrokken medewerker van No Risk. Komen jullie er samen niet uit, leg de klacht dan voor aan de directie van No Risk. Dit kan per e-mail (info@norisk.eu). De directie zal binnen 10 werkdagen reageren op de klacht. 

Als je een particulier bent en niet beroepsmatig of uit naam van een bedrijf handelt en je bent niet tevreden over de behandeling van je klacht door onze directie, dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). De volledige klachten- en geschillenprocedure vind je terug deze website. Hier lees je wie een klacht kan indienen, binnen welke termijn dat kan en welke kosten daaraan zijn verbonden. 

Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kun je je klacht voorleggen aan een bevoegde Nederlandse rechter bij het kanton in Rotterdam of Amsterdam. 

Het laatste nieuws

Loading...
Een verzekering afsluiten voor een event_ Dit zijn de stappen.jpg
4 min 15 apr 2025

Een verzekering afsluiten voor je event? Zo werkt het

Een event organiseren brengt altijd bepaalde risico’s met zich mee. Denk aan schade, ongevallen, slecht weer of zelfs annulatie. Met een goede ev...

Lees meer
veiligheids team.jpg
4 min 14 apr 2025

Goed voorbereid: zo organiseer je je event en verdeel je de verantwoordelijkheden

Een geslaagd event begint met duidelijke afspraken. Wie doet wat? Wat moet je allemaal regelen? En hoe zorg je ervoor dat alles op de dag zelf vl...

Lees meer
event team om scherm.jpg
1 min 8 apr 2025

Duidelijkheid over kosten: zo werkt de evenementenverzekering (en wat je kunt verwachten)

Wat kost een evenementenverzekering? Het is een vraag die we vaak krijgen. Logisch ook — als je een event organiseert, wil je weten waar je aan t...

Lees meer